Kalmar Motorsport


VW 02J,A 6° sekvenční převodovka

Převodové poměry nejsou homologované.

Atmosferické a turbo převody:
1.- 3,000 -30/10
2.- 2,250 -27/12
3.- 1,785 -25/14
4.- 1,470 -25/17
5.- 1,235 -21/17
6.- 1,050 -21/20
Atmosferické převody:
1.- 3,000 -30/10
2.- 2,333 -28/12
3.- 1,857 -26/14
4.- 1,562 -25/16
5.- 1,352 -23/17
6.- 1,200 -24/20
Rallycross atmosferické převody:
1.- 2,636 -29/11
2.- 2,166 -26/12
3.- 1,800 -27/15
4.- 1,562 -25/16
5.- 1,375 -22/16
6.- 1,235 -21/17
Stálé převody:
5,500 55/10
5,272 58/11
5,090 56/11
5,000 55/11
4,818 53/11
4,583 55/12
4,416 53/12
4,250 51/12
4,000 52/13
3,769 49/13
3,500 49/14
3,250 52/16

Popis produktu

Plně sekvenční 6° převodovka pro VW, Audi, Seat, Škoda je dodávána v seriovém obalu 5° převodovky. 

Dodání v obalu FWD nebo 4WD.

Sekvenční kit se skládá ze vstupní hřídele a výstupní hřídele, ozubených kol 1-6°, R°, přesuvníků, stálého převodu, ocelových řadících vidlic, ložisek, zesílených unašečů, hliníkového zesílení obalu, řadicího válce a potenciometru.

Dále je to obal převodovky, samosvorný lamelový diferenciál Kalmar, programovatelný display, řadící páka (možné dodat s odpojovací hlavicí), a přepákování.

Dostatečná šíře ozubených kol 18mm, 5/6° 15mm.

Všechny ocelové díly jsou vyrobeny ze speciální vysokopevnostní cementační NiCrMo oceli, řadící vidlice jsou vyrobeny ze zušlechtěné oceli a nitridovány proti otěru.

Masivní ozubení je čelní přímé-rovné.

Použitím speciální nástrojů je ozubení vyrobeno pro maximální výkon a životnost.

Dopručený maximální výkon - 800Nm.